Ingen varer
i din indkøbskurv

Flyve

Hent som RSS (Hvad er det?)

Skrevet af

Besked

Skrevet: Torsdag d. 24. juni 2010 kl. 1:58
Flyve. Susende luft under mig. Over mig. Ved siden af mig. Inden i mig. Se verden fra oven. Overblik. Intet kan flygte fra mit blik. Solen varmer min ryg. Jorden tiltrækker mig. Skyerne holder mig fast i usynlige snore. Jeg kan se dig. Jeg kan høre dig. Toppen af dit hoved. Snorene fra skyerne strammes. Min ansigt begravet i runde bløde tårer. De rammer din jakke. Efterlader små fine prikker på skuldrene af din forårsfrakke. Jeg kan næsten mærke varmen fra din hud. Jeg vil mærke bagsiden af min hånd mod din ru kind. Jeg vil løfte min arm ud. række ud efter dig. I stedet mærker jeg fjer sprede sig fra min ryg. Jeg bevæger mig imod dig. Jeg flyver længere væk. Vinden skuber skyerne længere væk. Snoerne fæstnet til skyerne trækkere mig væk. Detaljerne i dit ansigt udviskes. Du bliver mindre og mindre. Jeg rækker ud og mærker gnisten mellem din hud og min hud. Jeg kæmper. Jeg flyver i stedet længere og længere væk. Højere og højere. Solen varmer igennem skyerne. Himlens snore hiver mig.

Skrevet: Lørdag d. 9. oktober 2010 kl. 10:03
synd, du ingen respons fik! Jeg blev helt revet med af tekstens vingesus! Flyver vi , evt. i faldskærm, eller er vi midt i en fysisk kærlighdsakt? I al fald et levende billedsprog!
Synes da, du skulle melde dig ind her på forfatterskolen og løse de allerede stillede, 15 opgaver?
venligst...

Ny besked

For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
Din email-adresse (vises ikke til andre brugere)

Har du allerede en brugerprofil?
- adgangskode:    Glemt adgangskode?

Kaldenavn    Hvor vises det?
(f.eks. Peter 23)
Ønsket kodeord 
Gentag kodeord