Luk Studiebøger og pensumlister - Klik her                Konkurrence: Er du studerende? Vind en cykel fra VIVA! - Klik her         

Jeg ved ikke hvad jeg skal læse?

Hent som RSS (Hvad er det?)

Skrevet af

Besked

Skrevet: Lørdag d. 16. januar 2010 kl. 17:42
jeg er gået død jeg har i mange år haft mindst 2-3 bøger på ønske seddelen men nu ved jeg ikke hvad jeg skal læse, jeg er til Fantasy, som Twilight, the host, davinci mysteriet, eragon, harry potter, og lige nu er jeg i gang men ringenes herre. men er der nogle der har nogle forslag?

Skrevet: Lørdag d. 16. januar 2010 kl. 22:11
Hejsa... Jeg tror, jeg kan komme med nogle forslag til dig Med åben mund Fantasy er også mit hjørne, hehe...
Jeg kan jo starte med at anbefale mit første møde med en Fantasy-bog, som jeg faldt pladask for. Det er "Skammerens datter" af Lene Kaaberbøl. Jeg elsker de bøger(men Twilight er nu bedst Blink ) Den består af 4 bøger ialt: 1. Skammerens datter 2. Skammertegnet 3. Slangens gave 4. Skammerkrigen.

Kender du tv-serien "true blood"? For i denne måned bliver den første bog om Sookie Stackhouse og Vampyr Bill udgivet på dansk. Jeg har ikke selv læst den og jeg er ikke helt sikker på, om den er blevet udgivet endnu, eller om det er sidst i denne måned. Den første bog hedder "Død indtil solnedgang" af Charlaine Harris.

Hvis du godt kan lide Ringenes Herre, så er der "Hobbitten eller ud og hjem igen" af J.R.R Tolkien. Den handler om hvordan Bilbos eventyr ud i verden og hvordan han fandt ringen. Også rigtig god bog Smil

Så nævner jeg også lige disse fantasy bøger, som jeg også rigtig godt kan lide:
Træskærerens skygge af Clare B. Dunkle
Magtens sværd af Andreas D. Hesse
Mørkets skygger af Amelia Atwater-Rhodes

Så er der nogle af de bøger som er på min ønskeseddel, men som jeg ikke har læst:
Sonea af Trudi Canavan
Blækhjerte af Cornelia Funke
Den ydmyge amulet af Sascha Christensen
Det gyldne kompas af Philip Pullman
Marked af P. C. Cast(ENGELSK BOG!)

Jeg håber, det kan hjælpe dig lidt på vej og at der er en bog, du kunne tænke dig at læse Med åben mund

Skrevet: Søndag d. 17. januar 2010 kl. 11:43
Tak det hjalp en del jeg har også lige bestilt blækhjerte hjem og den ankom i dag så det kan være jeg skal starte der Smil

Skrevet: Søndag d. 17. januar 2010 kl. 13:28
Super!
Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe dig. Så må du fortælle mig om den er god Blink

Skrevet: Søndag d. 17. januar 2010 kl. 13:31
det skal jeg gøre Med åben mund

Skrevet: Mandag d. 1. marts 2010 kl. 21:27
Hvis du godt kan lide fantasy, vil jeg anbefale min nys udkomne bog Vraggods. Det er solid, klassisk fantasy! Og du kan købe den for kun 150 kr. her på Saxo.

Du kan finde den her: http://www.saxo.com/dk/item/sven-damgaard-oernstrup-vraggods-paperback.aspx

Skrevet: Tirsdag d. 2. marts 2010 kl. 7:51
Mange tak, nu er der der da noget at læse Med åben mund

Skrevet: Tirsdag d. 2. marts 2010 kl. 18:02
Velbekomme Smil

Skrevet: Mandag d. 22. marts 2010 kl. 22:43
Jeg har mange, da jeg næsten ikke laver andet end at læse fantasy Med tungen ud af munden
Jeg kan anbefale:

1. Skammerens datter serien Af Lene Kaaberbøl
2. Alanna serien Af Tamora Pierce
3. Dødens instrumenter Af Cassandra Clare
4. De sorte troldmænd Af Trudi Canavan
5. Taya Af Lasse Bak Sørensen
6. Nattens hus Af P.C. Cast
7. Den ydmyge amulet Af Sascha Christensen
8. 1. og 2. del af Ild og Vand Af Kathrine Louise Nielsen
9. De magiske kapper Af Diana Wynne Jones
10. Historien om Katriona Af Lene Kaaberbøl

Skrevet: Søndag d. 25. april 2010 kl. 23:04
jeg har læst hele de sorte troldmænd af trudi canavan og de er virkelig gode det er skammeren også.
ellers er der
-profetien om de tre sten (er rigtg god)
-josefine ottesen gereralt
-azrael den vingeløse(1. i serie)

Skrevet: Mandag d. 26. april 2010 kl. 18:28
lauren18
Er "Azrael den vingeløse" god? Jeg har altid gerne ville læse den...

Skrevet: Mandag d. 26. april 2010 kl. 22:02
Jeg ville tage et kig på http://www.trendspider.dk/
De har en sektion, hvor man kan se, hvad brugerne har stemt som de mest populære bøger og også læse lidt om hver enkelt osv.

Læs her: http://trendspider.dk/boger.php

Camilla
http://trendspider.dk/billige_boger_online.php

Skrevet: Tirsdag d. 27. april 2010 kl. 8:44
det er dejligt når der er så mage rare mennesker Med åben mund

Ny besked

For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
Din email-adresse (vises ikke til andre brugere)

Har du allerede en brugerprofil?
- adgangskode:    Glemt adgangskode?

Kaldenavn    Hvor vises det?
(f.eks. Peter 23)
Ønsket kodeord 
Gentag kodeord 

Søg:   
SAXO.com A/S - Tlf: 38 15 05 10 - E-mail: info@saxo.com - CVR: 29197849 - Kundeservice