|
|
Skrevet: Mandag d. 21. juli 2008 kl. 13:17
Til alle udviklere... Vi har netop åbnet op for en testudgave af vores API, som giver adgang til diverse funktionalitet på SAXO.com. Det være sig produktsøgning, kategorier, emneord, forfattere m.v. Dokumentation til API'et kan findes på http://www.codeplex.com/saxoapiFor at benytte API'et skal du bruge en såkaldt udviklernøgle. Denne kan fåes ved at skrive til developers@saxo.com. Håber på en masse spændende projekter og måder at bruge API'et på - vi snakkes på debatten! Mvh. Lasse Bunk
|
|
|
|
Skrevet: Onsdag d. 23. juli 2008 kl. 19:35
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 24. juli 2008 kl. 17:58
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 14. september 2009 kl. 8:21
Hej Lasse,
Alle tiders service. Men jeg synes jeg mangler EAN og ISBN numre i resultatet fra funktionen "api.saxo.com/v1/SearchService.asmx/Search"
Er det i øvrigt stadig en testudgave eller kan det betegnes som den endelige version og vil servicen være tilgængelig fremover?
Mvh Ken
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 14. september 2009 kl. 13:10
Hej Ken
Du kan få fat på en titels ISBN og EAN med et kald til "GetItemData" under "ItemService".
http://api.saxo.com/v1/ItemService.asmx/GetItemData?developerKey=&sessionKey=&itemId=2481064
Dokumentation: http://saxoapi.codeplex.com/Wiki/View.aspx?title=ItemService
Servicen vil være tilgængelig i én eller anden form fremadrettet, men vi er stadig ikke sikre på at den nuværende form er optimal. Betragt det som en beta indtil vi melder andet ud.
Mvh. Simon
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 14. september 2009 kl. 18:22
Hej Simon,
Tak for dit svar!
Ja - jeg ved at jeg kan trække numrene med getitemdata, men hvis jeg gerne vil have dem fra en liste jeg har fremsøgt med searchservice skal jeg lave et nyt opslag for hver "item" i resultatet.
Jeg er igang med at lave en bog-pris-sammenlignings-tjeneste og der bruger jeg disse 3 numre som nøgler i fremsøgte lister som gerne skal være sammenlignelige på tværs af de real tids søgninger jeg laver hos forskellige boghandlere!
Men som sagt er det en alletiders service, jeg antager at det er til brug for jeres affiliates og partnere?
Mvh Ken.
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 2. marts 2010 kl. 11:25
Hej Lasse,
Har i sløjfet jeres saxo.com api, jeg kan ikke længere få det til at virke!
Mvh Ken
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 2. marts 2010 kl. 15:17
Hej Ken,
Vi er i gang med at flytte servere, at rulle et nye API ud og mange andre ting.
API'et vil blive en smule anderledes men vil blive meget mere fleksibel og tidssvarende. Vi vil selvfølgeligt gøre hvad vi kan for at understøtte det.
På nuværende tidspunkt tester vi API'et og vil informere dem der ønsker omkring brugen af det.
Dbh
Peter
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 2. marts 2010 kl. 16:08
Hej PeterP,
Det lyder godt! Er der et sted man kan tilmelde sig så man får disse informationer, hvis man er interesseret?
Mvh Ken
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 27. maj 2010 kl. 0:05
Hej med Jer
Hvad sker der for API'et her til aften? Jeg har siddet og leget lidt, men får afvide at pathen ikke blev fundet... (Har taget Jeres eksempel streng og har self. rettet min dev key)
/Claus
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 27. maj 2010 kl. 0:21
@kenhvm: Undskyld det sene svar, vi arbejder på api'et, men på grund af en masse grundlæggende arbejde med vores data strukturer er det desværre blevet forsinket.
Vil du stadigt være interesseret i at vi kontakter dig omkring API?
@Claus Munch: Vi arbejder på et nyt API og tester det i øjeblikket med enkelte partnere. Så går ud fra at dine problemer opstår fordi du prøver at tilgå det gamle API. Du er selvfølgeligt velkommen til at deltage?
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 27. maj 2010 kl. 0:30
@PeterP: Tak, meget gerne
|
|
|
|
Skrevet: Mandag d. 31. maj 2010 kl. 21:07
@PeterP: Kunne jeg få lov at deltage?
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 1. juni 2010 kl. 1:12
Hej PeterP
Ja tak, i må gerne kontakte mig omkring API'et.
Mvh Ken
|
|
|
|
Skrevet: Fredag d. 4. juni 2010 kl. 12:03
Jeg er også interesseret i API'et.
|
|
|
|
Skrevet: Fredag d. 23. juli 2010 kl. 11:05
Hej PeterP
Hvad er status på API situationen?
Mvh Claus
|
| |
For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
|
|