|
|
Skrevet: Torsdag d. 17. januar 2008 kl. 13:21
hej.. miley.. jeg er en kæmpe kæmpe kæmpe fan af dig... må jeg ikke nok, plizz få dit mobil nummer, i love you.. hilsen juli (kælenavn)
|
|
|
|
Skrevet: Torsdag d. 17. januar 2008 kl. 13:23
hej.. miley.. jeg er kæmpe kæmpe kæmpe fan af dig.. må jeg ikke nok, plizz få dit mobil nummer, i love you. hilsen juli
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 19. oktober 2008 kl. 19:43
hello miley can i have you e-mail and msn? love fom camilla
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 22. marts 2009 kl. 20:20
hello miley can i have you e-mail and msn? love fom michael
P.S I am a big fan of you
|
|
|
|
Skrevet: Onsdag d. 1. april 2009 kl. 23:16
hey miley can I have you e-mail maybe msn? love you so much<3 I am a big fan.and I will have your e-mail because I will maybe meat you<3
love from Rasmus Winther.
|
|
|
|
Skrevet: Onsdag d. 10. juni 2009 kl. 23:19
Er jeg den eneste, der ikke fatter noget af det her?
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 21. juni 2009 kl. 16:50
Dig dér, som ikke fatter noget af det hér... Du er ikke den eneste! Bare rolig. Jeg tror, at jeg er mere blank end dig (:
|
|
|
|
Skrevet: Søndag d. 7. februar 2010 kl. 12:25
Hey Hannah Montana =Alias= Destiny Hope Cyrus: hope you wanna write back to me but 1 thing to say youre cute and i love you so much youre voice is brilliant my favorite singer is you youre Hot and everthing hope you wanna write Back Soleyman2006@hotmail.com
|
|
|
|
Skrevet: Tirsdag d. 9. februar 2010 kl. 9:38
Vi her på SAXO.com vil gerne understrege, at det normalt ikke er muligt at komme i kontakt med forfatterne i dette forum - og vi tror ikke umiddelbart vi kan lokke Cyrus forbi herinde ...
/Anette fra SAXO
|
| |
For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
|
|