Luk Studiebøger og pensumlister - Klik her                Konkurrence: Er du studerende? Vind en cykel fra VIVA! - Klik her         

Miley Cyrus

Hent som RSS (Hvad er det?)

Skrevet af

Besked

Skrevet: Torsdag d. 17. januar 2008 kl. 13:21
Denne debat omhandler forfatteren Miley Cyrus

Se alle bøger af Miley Cyrus

hej.. miley.. jeg er en kæmpe kæmpe kæmpe fan af dig... må jeg ikke nok, plizz få dit mobil nummer, i love you.. hilsen juli (kælenavn)

Skrevet: Torsdag d. 17. januar 2008 kl. 13:23
hej.. miley.. jeg er kæmpe kæmpe kæmpe fan af dig.. må jeg ikke nok, plizz få dit mobil nummer, i love you. hilsen juli

Skrevet: Søndag d. 19. oktober 2008 kl. 19:43
hello miley can i have you e-mail and msn? love fom camilla

Skrevet: Søndag d. 22. marts 2009 kl. 20:20
hello miley can i have you e-mail and msn? love fom michael

P.S I am a big fan of you

Skrevet: Onsdag d. 1. april 2009 kl. 23:16
hey miley can I have you e-mail maybe msn? love you so much<3 I am a big fan.and I will have your e-mail because I will maybe meat you<3

love from Rasmus Winther.

Skrevet: Onsdag d. 10. juni 2009 kl. 23:19
Er jeg den eneste, der ikke fatter noget af det her?

Skrevet: Søndag d. 21. juni 2009 kl. 16:50
Dig dér, som ikke fatter noget af det hér...
Du er ikke den eneste! Bare rolig. Jeg tror, at jeg er mere blank end dig (:

Skrevet: Søndag d. 7. februar 2010 kl. 12:25
Hey Hannah Montana =Alias= Destiny Hope Cyrus: hope you wanna write back to me but 1 thing to say youre cute and i love you so much youre voice is brilliant my favorite singer is you youre Hot and everthing hope you wanna write Back Soleyman2006@hotmail.com

Skrevet: Tirsdag d. 9. februar 2010 kl. 9:38
Vi her på SAXO.com vil gerne understrege, at det normalt ikke er muligt at komme i kontakt med forfatterne i dette forum - og vi tror ikke umiddelbart vi kan lokke Cyrus forbi herinde ...

/Anette fra SAXO

Ny besked

For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
Din email-adresse (vises ikke til andre brugere)

Har du allerede en brugerprofil?
- adgangskode:    Glemt adgangskode?

Kaldenavn    Hvor vises det?
(f.eks. Peter 23)
Ønsket kodeord 
Gentag kodeord 

Søg:   
SAXO.com A/S - Tlf: 38 15 05 10 - E-mail: info@saxo.com - CVR: 29197849 - Kundeservice