Luk Studiebøger og pensumlister - Klik her                Konkurrence: Er du studerende? Vind en cykel fra VIVA! - Klik her         

Kommende bøger

Hent som RSS (Hvad er det?)

Skrevet af

Besked

Skrevet: Tirsdag d. 8. januar 2008 kl. 17:42
Jeg har de sidste par dage lagt mærke til, at når jeg trykker på kommende bøger, kommer der en liste frem hvor der står kommende danske bøger og på denne liste er så alle mulige titler,også udenlandske , blandet sammen. Jeg håber, det kun er midlertidigt, det er sådan, for det er uoverskueligt med alle mulige forskellige genrer blandet sammen, så jeg håber det gamle system med biografier, skønlitteratur, krimi osv kommer tilbage, da det er meget mere overskueligt.

Skrevet: Fredag d. 30. juli 2010 kl. 14:18
Hej Maja

Undskyld det sene svar. http://www.saxo.com/dk/guide/kommende-bogudgivelser.aspx er en liste, der primært indeholder skønlitteratur, som vi tror, kommer til at rykke. Der vil også være bøger fra andre kategorier, hvis vi forventer, at det bliver store titler. Du har ret i, at det ikke er verdens mest overskuelige måde at gøre det på, men vi mener, at når det max. drejer sig om 60-70 bøger pr. måned, så er det til at have med at gøre, ligesom det jo er vores bud på vigtige bøger i den måned.

I mellemtiden har vi fået et link ved hver kategori, der hedder "kommende" og "nyheder". Så står du under "Mad & gastronomi" kan du altid klikke på "Kommende" hvis du vil se alt, hvad der er i vente, og ikke kun det, vi har udvalgt. "Nyheder" viser, hvad der netop er udkommet og lidt af de bøger, der er på vej. Her tror jeg du vil finde den information, opdelt på de kategorier, som forlagene vælger til bøgerne, du efterlyser.

Iøvrigt er vi meget fokuserede på at gøre både søgefiltre og mulighederne for at lade sig inspirere og finde rundt på sitet via kategorier og emner bedre. God ideer modtages selvfølgelig.

venlig hilsen Anette fra SAXO

Skrevet: Mandag d. 2. august 2010 kl. 23:46
Hej Anette!
Helt i orden med det sene svar, bedre sent end aldrig!
Jeg er meget tilfreds med jeres nye system med kommende bøger, jeg synes det fungerer rigtigt godt og sætter pris på, I har lavet det sådan, jeg synes det er langt mere overskueligt at finde spændende, nye udgivelser.
Mange hilsner fra Maja

Skrevet: Torsdag d. 5. august 2010 kl. 17:47
Fedt du kan lide.

Så fortsætter arbejde bare med at få bedre informationer om de enkelte titler inkl. beskrivelser, omslagsbilleder, læseprøver, video osv. så det er mere indbydende at orientere sig i de kommende titler - ligesom der fortsat skal arbejdes med at lave de bedst mulige og mest intuitive kategorier og emner at kigge i.

/Anette

Ny besked

For at skrive en ny besked bedes du logge ind eller oprette dig som bruger. Det er nemt og gratis og tager under 1 minut.
Din email-adresse (vises ikke til andre brugere)

Har du allerede en brugerprofil?
- adgangskode:    Glemt adgangskode?

Kaldenavn    Hvor vises det?
(f.eks. Peter 23)
Ønsket kodeord 
Gentag kodeord 

Søg:   
SAXO.com A/S - Tlf: 38 15 05 10 - E-mail: info@saxo.com - CVR: 29197849 - Kundeservice